wtorek, 1 lipca 2014

Konkurs !

Kochani :)
Jak widać po tytule organizuję konkurs !
Będzie on polegał na tym , że osoby zainteresowane muszą napisać rozdział 12 <3
Możecie połączyć naszą Leonettę a możecie także totalnie ich ze sobą skłócić..!
Wszystko zależy od was ... Wykażcie się weną twórczą :)
Jestem ciekawa waszych pomysłów ;P

Regulamin jest następujący:
1.Można wprowadzić nowych bohaterów ale tylko tych , którzy grają w Violettcie :)
2.Jest dozwolone wprowadzić nowy zupełnie odbiegający od obecnych rozdziałów wątek.;D
3.Długość dowolna ;p
4.Nie można uśmiercać żadnego z bohaterów xd
5.Prace możecie wysyłać do piątku , do godziny 18 na ten email  xdkosa4@gmail.com <3
Serdecznie zapraszam !

Nagrody :
1 miejsce : opublikowanie rozdziału , reklamowanie bloga *jeżeli osoba ta posiada bloga* przez 3 tygodnie, kolaż , dedykowanie 10 następnych rozdziałów ;*
2 miejsce : opublikowanie rozdziału , reklamowanie bloga  *jeżeli osoba ta posiada bloga* przez 2 tygodnie, kolaż ;*
3 miejsce : opublikowanie rozdziału reklamowanie bloga  *jeżeli osoba ta posiada bloga* przez tydzień , kolaż ;*
Muszą być przynajmniej 3 prace aby konkurs mógł być nazywany "oficjalnym"
 
PS.Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga , którego prowadzę z Gosią Czaplicką <3
Publikować będziemy tam One Shoty :)
Zapraszamy <3

 Każda droga wymaga poświęceń ... 

Pa <333

9 komentarzy:

  1. Hehe fajny pomysł z tym konkursem xd Ja na pewno biorę udział <333
    Na bloga także zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, Dam!;*
    Na moim blogu pojawił się rozdział 24:*
    Pozdrawiam i czekam na next; ^^^
    Papatki,
    Mańka ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW taka szansa ja na pewno biorę udział <33

    OdpowiedzUsuń
  4. ;-; Nie załapałam się! Ale tak właściwie to ja dziś o 18 byłam w aucie i przez cały tydzień w Chorwacji... Jakbyś mogła jeszcze jeden taki konkursik zrobić :)
    XOXOXOXIXOXOXOXOXOXOXOXOXOX Ni<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też xD Miałam wczoraj napisać, ale nie dałam rady ^^ Ciocia mnie zabrała na zakupy i prawie cały dzień byłam poza domem -.- Też czekam na następny :D

      Usuń
    2. Będą jeszcze konkursy , nie martwcie się ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)