niedziela, 13 lipca 2014

Rozdział 14 - " Zostaniesz na noc? "

Po dość "niefajnym" spotkaniu z Diego , dziewczyna nie była w nie najlepszym humorze , udała się do swojego mieszkania i zasiadła na sofie..
Była załamana....w dodatku Diego jej groził to już ją niemiłosiernie przybijało....
Chciałaby zapomnieć o wszystkim ... odizolować się od wszystkiego....po prostu odpocząć od życia...
Wciąż żałowała swojej decyzji....gdyby nie zgodziła się wtedy na to by zostać dziewczyną Diego , to teraz mogłaby w pełni cieszyć się miłością Leona..."ale" ....zawsze musi być "ale"....
Chciała już pójść do swojej sypialni , gdy nagle dostrzegła , że jej telefon wibruje....był to - Leon.
Violetta nie miała teraz siły na rozmowę z nim...nie chciała by ten się martwił , postanowiła , że nie odbierze...
Wibracje ucichły lecz po chwili ponownie zabrzmiały....
Po kilku chwilach telefon ucichł  , Leon zaprzestał dzwonić.
Szatynka  , więc udała się do łazienki , przebrała się w pidżamę , miała pewne obawy.....Od zawsze była strachliwą osobą a to wszystko przez wspomnienia z dzieciństwa , które w jej pamięci niestety zostały...Bałą się iż Diego będzie właśnie dzisiaj chciał się zemścić....chciała już kłaść się do łóżka , gdy nagle usłyszała pukanie do drzwi....Lekko się przestraszyła...któż to o takiej porze się do niej dobija? A co jak to właśnie Diego?
Mimo pewnego niepokoju postanowiła , iż otworzy drzwi . W pidżamach zeszła na dół i wolnym krokiem kierowała się do drzwi.
Otworzyła i dostrzegła tam Leona.
"Leon...co ty tutaj robisz?"
"Dzwoniłem ... nie odbierałaś...martwiłem się i postanowiłem , że przyjdę..."
Dziewczyna starała się odwrócić wzrok od chłopaka by ten nie zauważył , że wcześniej płakała.
Lecz chłopak dostrzegł to już w pierwszych chwilach ich rozmowy.
"Violu...czy wszystko dobrze...?"
"Tak..."- skłamała szatynka
"Przecież widzę , że płakałaś....czemu nie chcesz mi powiedzieć ? "
Nastała chwila ciszy...przerwała ją Violetta tymi słowami.
"Diego był tu..."
"Co?!"
Violetta przytuliła się do Leona i zaczęła płakać.....Chłopak zaczął tulić szatynkę , następnie udali się do salonu dziewczyny.
Zasiedli na kanapie .
"Ale .. czego on chciał?"
"Mówił mi jak bardzo go zraniłam....a .....a na końcu powiedział , że zemści się na mnie..." - podczas wypowiadania ostatnich słów zaczęła płakać.
Chłopak ponownie ją przytulił...
"Skarbie...Ciii.....Zobaczysz .... to on będzie żałował tych słów " - mówił tuląc dziewczynę.
"Leon...ja...ja boję się , że on tutaj przyjdzie ... proszę cie...zostaniesz ze mną na noc?" - poprosiła dziewczyna
"Kochanie..oczywiście....proszę cie nie płacz już...naprawdę nie warto..."

"Leon ... kocham cię...." - powiedziała Violetta po tym jak opanowała strach.
"Kochanie ja też ciebie kocham....najbardziej pod słońcem " - powiedział po czym dał jej soczystego buziaka w czoło.
"Leon...a może obejrzymy jakiś film lub coś?"
"Jeżeli moja księżniczka ma na to ochotę to jak najbardziej."
Zdecydowali , że oglądać będą komedię. Dziewczyna co prawda wiedziała , że jest bezpieczna przy Leonie ale nie miała dziś humoru na oglądanie horrorów , na poprawę humoru wybrali właśnie komedię.
Usadowili się wygodnie na kanapie i zaczęli oglądać , Violetta wtuliła się w Leona i wyglądało do doprawdy uroczo.
Komedia faktycznie poprawiła im humory aczkolwiek Leon i tak miał zostać na noc u Violetty.



"Violu .... a gdzie ja będę spał.....?" - zadał "niby" oczywiste pytanie Leon.
"Ym......Hmmm....." - zaczęła szatynka po czym zaczęła się głęboko zastanawiać..
"Mamy chyba tylko jedno wyjście.....musisz spać ze mną."
"Nie mam nic przeciwko..."-powiedział z uśmieszkiem Leon i przez to oberwał w ramię.
Udali się na górę , weszli do sypialni Violetty i położyli się do łóżka .
Violetta ponownie wtuliła się w Leona , i tak właśnie udali się do krainy Morfeusza....

Przepraszam za to , że wczoraj rozdział się nie pojawił , dziś *w późniejszych godzinach* w zamian dodam kolejny :)
Rozdział to totalna porażka -_- Wiem , że strasznie nudny ale akcja dopiero w późniejszych rozdziałach się rozkręci.....
Cóż ... to chyba na tyle...trzymajcie się , PA <3
PS.Oglądacie dziś finał Mistrzostw Świata? Jeżeli tak to na kogo głosujecie ? ;D 
Niemcy czy Argentyna ? <33
 

19 komentarzy:

  1. Boski rozdział i nie mów , że nuda :D
    Jeju tak się cieszę , że został Leon na noc :)
    Czekam na następny <3333
    PS.Ja głosuję na Niemcy a ty ? :)
    Buziaki/Gosia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem za Niemcami ♥ <33
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Ja na Argentine
    I świetny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!
    Ah ten Diego...
    Na szczęście Viola ma swojego Leosia :D
    Słodka końcówka :D
    Śpią razem ;** hyhy
    Ja tam głosuje na Argentyne ;D
    Czekam na nexta ;*
    PS: Zapraszam do siebie:
    http://violetta-leon-y-federico-ludmila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa! Świetny rozdział! Przepraszam, że nie komentowałam, ale byłam na wakacjach i mi wypadło. ..
    A rozdział cudny! Naprawdę świetny!♥
    Ciekawe, do czego posunie się Diego...
    Niemcy!♥
    I czekam z niecierpliwością na next!;*
    Papatki,
    Mańka ♥;*♥;*♥;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział ^^
    czekam na kolejne xd
    Oczywiście ARGENTYNA !!!!!!
    Pozdrowionka ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski !
    Biedna Vilu :(
    O został na noc ;)
    Czekam już na następny ;***
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  7. oh cudo
    też boję się co diego do tego łba pustego xd przyjdzie
    obrze że ma leona
    o słodko leoś u niej został mój romantico :)
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspanale !
    Diego oberwie od Leosia jak się tylko dowie.
    A może Graman ich zobaczyXDD
    Dobra nie przesadzam.
    P.S. Kibicuję Argentynieee ♥ Chcę być
    emocjami z obsadą :P
    Pozdrowionka ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam kochani , jesteście cudowni ♥♥

      Usuń
  9. Ja bardzo grzecznie proszę o nexta... Buzia w ciup rączki w małdrzych... Nie no ku**a, chyba bardziej do mnie pasuje: Plis, dodaj nexta bo jebnę!

    PS Ja nie głosuję na nic bo nie oglądam XD

    OdpowiedzUsuń
  10. ! Jak zwykle zajebisty <33 Wcale nie jest nudny ! :D
    Przepraszam, że dopiero teraz komentuje, ale ostatnio nie czytałam żadnego opowiadania xD
    Już się biorę za czytanie kolejnego ! <33
    P.S. Chcę mieć taki talent jak ty :33

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)