sobota, 5 lipca 2014

Wyniki konkursu !

Kochani na samym początku chciałam ogromnie podziękować osobom , które wzieły udział w konkursie , to dla mnie dużo znaczy , WSZYSTKIM SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ♥

Wyniki są następujące.
3 miejsce - PAULA JONICHIMOWSKA
2 miejsce -razem NATALIA PONTE I LEONETTA POLSKA
1 miejsce- .......................
ULA FANDEUSZ!!!!

Bardzo , bardzo wam gratuluję i proszę aby dziewczyny w komentarzach napisały z kim chcą kolaże ;-)
Za niedługo zostanie opublikowany rozdział z 3 miejsca :)
Jeszcze raz ogromne dzięki i gratulacje <333
Dodam iż Ula , tak naprawdę założyła konto ze względu na konkurs....Naprawdę musisz założyć bloga , jesteś cudna ♥
 



Pa <3

4 komentarze:

  1. dobre i 2 miejsce
    kolarz oczywiście z Naxi

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczyny ^^
    Wezmę udział w następnym konkursie ( o ile będzie ) xD
    Czekam na zwycięskie prace <333

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG <33
    Pierwsze mijesce?!
    Nie wierzę <333
    To ja Ula tyle , że konto już usunęłam ... ;D
    Poproszę kolaż z Jorge ♥
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 miejsce <33
    Dziękuję :)
    Poprosze o kolaz z Pablangie

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)