wtorek, 8 lipca 2014

Praca Konkursowa 2 miejsce - Rozdział 12 "Kiedy zobaczyłem cię po raz pierwszy..." by Leonetta Polska

Rozdział 12 "Kiedy zobaczyłem Cię po raz pierwszy..."

Gdy chłopak skończył przemowę w sali panowała cisza , była jednak  to miła cisza . Violetta stała wpatrzona w jego oczy , lecz po chwili wybiegła z buynku . Leon chciał pobiec za nią lecz dziennikarze zasypali go milionem pytań , na ,które musiał odpowiedzieć . Padały między innymi takie jak "Od kiedy podkochuje się pan w Violettcie" . Po chwili odpowiadań nie wytzymał . Nie miał zamiaru odpowiadać na te dotyczące jego życia prywatnego i wyprosił wszystkich , którzy się tam zebrali. Wyszedł z placówki i poszedł szukać dziewczyny. -"Pewnie myśli , że jestem jakimś debilem"- mówił sam do siebie , bezgłośnie . Gdy po kilku minutach zobaczył Castillo siedzącą na ławce i rozmyślającą. Chłopak usiadł koło niej "Nic mi nie powiesz?" ,zapytał. Ta nic nie odpowiedziała , Leon już miał odchodzić ,lecz ta chwyciła go za rękę i stało się coś czego , by się po niej nie spodziewał. Violetta go pocałowała. A następnie powiedziała "Może być?" - i oboje lekko się zaśmiali. Verdas pokiwał głową na Tak . "-Czyli jesteśmy razem ?"-zapytał niepewnie chłopak. Dziewczyna odpowiedziała , naturalnie tak.  "Violetto , ja przepraszam za to wszystko , co robiłem . Przezemnie płakałaś , cierpaiłaś . Zachowałem się jak dupek !" - oczy Leona były pełne żalu , aVioletta nie mogła tego znieść więc powiedziała "Ja też nie byłam lepsza , przepraszam " w ciszy wstali i trzymając się za ręce poszli na plan ,na którym mieli jeszcze dziś nagrywać Kiedy ta prawdziwa już para weszła do sali . Do dziewczyny podbiegł Diego. -Wszystko dobrze Violu - zapytał nie zważając na stojącego niej Leona. -Najlepiej . - i rzuciła uśmiech w stronę chłopaka. -Możemy porozmwiać ,sam na sam - zapytał Diego . Voletta pokiwała głową , a Leon odszedł. -No bo chodzi o to , że ja..ja,, kiedy pierwszy raz Cię zobaczyłem to się zakochałem-powiedział Diego. Violi było go szkoda, bo nie darzyła chłopaka takim uczuciem i musiała mu to powiedzieć. Ten odszedł w smutku ,a dziewczyna opowiedziała wszytko Leonowi.

1 komentarz:

  1. Z-A-J-E-B-I-S-T-E !!
    Świetna praca ^^ Miejsce na podium jak najbardziej zasłużone ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)