niedziela, 2 marca 2014

Rozdział 2 " Zadanie"

Violetta
-Bo ja.......się w .......Tobie zakochałem!-mówi
Zamurowało mnie ale po chwili zorientowałam się o co tu chodzi ....
-HAHAHAHAHAHA!-odpowiadam OGROMNYM śmiechem.
-Co? Co w tym śmiesznego?!-mówi poddenerwowany Leon.

Leon
Niestety Viola nie potraktowała tego poważnie.........
-No jak to co? Przecież Ty robisz to dla jaj..-mówi bardzo pewna Violetta.
Zastanawiam się co zrobić .....
-Tak.....to był żart! ..Ha..ha-wybrnąłem z sytuacji.
-Chłopaku byłeś bardzo dobry w odgrywaniu "poważnego" Leona-mówi ze śmiechem Violetta
-Tak. Cały ja.-odpowiadam
-Nie wiedziałam , że z Ciebie taki super aktor ! Może powinieneś wstąpić do kółka teatralnego?-Daje mi propozycje Violetta.
-Może....-mówię tajemniczo ale po chwili razem z Violką wybuchamy niekontrolowanym śmiechem.
-Ojj..Leon,Leon ty to człowiekowi potrafisz poprawić humor - mówi moja przyjaciółka .
-Wiesz ...po prostu to cały ja -odpowiadam i wkładam ręce do kieszeni.
-Wiem ,wiem -mówi Violetta po czym klepie mnie w ramię .
-Au! To bolało!-mówię i masuję się w miejsce w ,które przed chwilą Violka mnie walnęła.
-Dobra babciu nie popłacz się - powiedziała Violetta
Chcieliśmy jeszcze porozmawiać ale zadzwonił dzwonek,po,którym udaliśmy się na zajęcia do Pablo.

Pablo
Witajcie dzieciaki! -mówię do uczniów
-Dzień dobry Pablo-odpowiadają uczniowie
-Dziś mam dla Was nowe zadanie. Będziecie losować sobie pary ,każda para będzie musiała napisać,zaśpiewać piosenkę na dowolny temat.pary będą męsko-damskie.
-Ooooo?-dzieciakom jak widać się spodobało co mnie cieszy.
-Dobrze to co ,zaczynamy?-pytam
-Tak!-mówią z entuzjazmem dzieciaki.

Leon
Jak chciałbym wylosować Violettę........
To moje marzenie ,zwłaszcza po tym nie udanym "wyznaniu miłosnym".
Jako pierwsza losuje Francesca i wylosowuje...MARCO!
Hmmm..ciekawe....
Następnie Naty i jej trafia się.......MAXI!
Naxi razem .
Potem Ludmila i ona trafia na.....FEDERICO!
Kolej Cami ,jej partnerem będzie ...BROUDEY !*nie wiem czy dobrze napisałam*
No i Violetta .....jejku ale się boję......parą Violetty będzie........???

Hejoł po raz 2 ;P
Nie spodziewaliście się dziś kolejnego rozdziału?:)
Wena mnie naszła to co? Piszę i już *.*
Co prawda rozdział krótki ale .......skupia się głównie na Leonettcie.
Para Violetty jest do przewidzenia;D
Za tyle komentarzy postanowiłam przyśpieszyć Leonettę i będzie ona o wiele wcześniej.
MAm już na to pomysł ;*
Papatki i czekam na opinie <3

 

9 komentarzy:

  1. prosze zrub leon i violette,niech bendom razem w paże plisss

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się zapowiada ;D
    Czekam na kolejny;)
    L**

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wspaniały rozdział ;)
    Czekam na next ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Hmmmm..ciekawe z kim będzie Violetta?
    ;-D
    Czekam na next
    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. 26 year-old Tax Accountant Arthur Gaylord, hailing from McBride enjoys watching movies like Stargate and Archery. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Monza. moja firma

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)