sobota, 1 marca 2014

Rozdział 1 "Mam nowego chłopaka...!"cz1

Violetta
Dziś wstałam, pełna energii ,ponieważ mam zamiar przedstawić Leonowi mojego nowego chłopaka - Diego.
Leon to mój najlepszy przyjaciel i jego zdanie jest dla mnie bardzo ważne.
Mam nadzieję ,że chłopaki przypadną sobie do gustu,chociaż nie będę naciskać by na siłę się zaprzyjaźnili.
Diego poznałam jakiś miesiąc temu ale dopiero tydzień jesteśmy ze sobą.
Jest bardzo szarmancki , uroczy- prawdziwy dżenetlmen.
Naprawdę liczę na to ,że Leonowi się " spodoba" .
Cóż pora do szkoły . 


20 minut później


OOO chwila to chyba Leon?

-Leon,Leon! -Chłopak zauważa mnie na co ja odpowiadam mu machnięciem  ręki i podbiegam do niego
-Hej-Mówi szatyn
-Witaj-Odpowiadam lekko zdyszana
-Masz jakąś sprawę ,czy co?-pyta chłopak
-Owszem,mam - odpowiadam w pewnym sensie tajemniczo
-No to mów!-mówi z entuzjazmem Leon
-Dobra.....więc,mam nowego chłopaka ,Diego!-mówię
-Chłopaka? Diego?Aha......-mówi chłopak z dużo mniejszym entuzjazmem wręcz ze smutkiem
-Tak!-odpowiadam
-Po co mi to mówisz? Chcesz się pochwalić?-Pyta szatyn
-Wiesz myślę ,że powinieneś o tym wiedzieć w końcu jesteśmy przyjaciółmi-mówię do chłopaka na co ten się lekko uśmiecha
-Miło z Twojej strony ,że obchodzi Cię moje zdanie - mówi Leon
-Wiesz Twoje zdanie jest dla mnie bardzo ważne-odpowiadam przyjacielowi ,na co oboje się do siebie uśmiechamy
W pewnej chwili słyszymy dzwonek i razem udajemy się do szkoły(szkoła Leona i Violetty to Studio On Beat;*)

Pierwszy rozdział i już dzielony na części:/
Nie mogłam się doczekać opublikowania Wam go i z tego względu chciałam skończyć go jak najszybciej ,a ,że teraz więcej nie napiszę (mam wyjazd) to jutro pojawi się 2 część,która będzie o WIELE dłuższa .
Mam nadzieję,że ten pierwszy rozdział Was nie zrazi .
Dziękuję za komentarze pod prologiem ;PP
Papatki i do następnego ;*



11 komentarzy:

  1. Świetny!
    Czytam,czytam i nie mogłam uwierzyć ,że to koniec :/
    Mam pytanko
    Czy Diego w twoim opowiadaniu jest dobry czy raczej zły?;)
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Diego będzie raczej zły bo nie trawię tej osoby i raczej nie umiałabym o nim pisać jak o przyjacielu naszej paczki;)

      Usuń
  2. Faktycznie rozdział lekko za krótki ale odpłaca się wspaniałą treścią !
    Bardzo dobry początek i ja równiez mam pytanko :
    Czy w opowiadaniu będą tylko Leon ,Violetta i Diego? Czy postacie typu: Lumdmila,Naty,Marco itp.?
    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh czy Wy nie jesteście za łagodne?;)
      Postaram się wprowadzić inne postacie ;D
      Aczkolwiek Leon ,Violetta ewentualnie Diego to główne postacie :)

      Usuń
  3. Diego to pacan zostaw go!!!
    prosze rub leonette

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tego ,że jest krótki to podoba mi się <3
    Czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)