sobota, 1 marca 2014

Prolog

On i ona ,chłopak i dziewczyna - dwoje najlepszych przyjaciół .
Leon i Violetta......
Zrobiliby dla siebie wszystko, dosłownie wszystko.
Ich przyjaźń trwałaby w najlepsze gdyby nie to ,że chłopak powoli zaczął się zakochiwać w dziewczynie...
A ona niczego nie świadoma traktowała go jak kumpla , przyjaciela....
Jak to się potoczy? Czy dziewczyna zrozumie jakim uczuciem darzy ją chłopak? A może Leon do końca będzie musiał cierpieć?
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Tak oto prezentuje się prolog ;PP
Strasznie krótki :/ Wiem.....
Ale chciałam żeby było zwięźle i na temat :)
Mam nadzieję ,że chociaż w jakiś sposób Was zaciekawiłam.
Rozdziały nie będą długie:/ Będą średnie ,ale może od czasu do czasu pojawi się długi...zobaczymy...:)
Papatki :)
Do pierwszego rozdziału ,który podejrzewam pojawi się dziś wieczorem bądź jutro.

6 komentarzy:

  1. WoW!<3
    Świetnie się zapowiada serio :)
    Gdy dorzucisz obserwatorów to ja NAPEWNO się tam znajdę :)::):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki<3
      Już są , i Ty już jesteś ;D
      Dzięks za obserwatora ;)
      A myślałam,że będziesz pierwsza (i jedyna)

      Usuń
  2. Mam nadzieję ,że Leoś nie będzie cierpieć :)
    Jak znam życie to nie będzie....;P
    Fajnie się zapowiada ;)
    Czekam na pierwszy rozdział :)
    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdradzam fabuły ;*
      Na pierwszy rozdział długo się nie naczekasz bo prawdopodobnie będzie dzisiaj *.*

      Usuń
  3. czekam na pjerszy rozdział

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)