niedziela, 2 marca 2014

Rozdział 1 "Mam nowego chłopaka...!"cz 2

Violetta
Po wejściu do szkoły ja i Leon rozchodzimy się w dwie zupełnie inne strony.
On ma zajęcia z tańca ,a ja ze śpiewu.
Gdy wchodzę do sali Cami i Fran dają mi "znak" bym usiadła obok nich ,a tak dokładnie to pomiędzy nimi.

-Hej Violu!-Mówi dość dziwnie Fran
-Witajcie dziewczyny..-mówię lekko zagubiona
-Nie masz nam nic do powiedzenia?-pyta podejrzliwie Cami
-Nie.....chyba..nie...-odpowiadam
-Na pewno....?-pyta Fran
-Czekajcie....nie chwila ....a tak ...MAM CHŁOPAKA!-odpowiadam dziewczynom ,które piszczą i większość grupy się na nas patrzy co mnie lekko zawstydza.
-Serio to jest super chłopak ,znamy go od urodzenia!-mówi z entuzjazmem Fran
-Naprawdę?..Nic o tym nie wiedziałam-mówię po raz kolejny lekko zagubiona
-Jak to? Przecież wiedziałaś ,że z Leonem znamy się od dziecka ...-odpowiada Cami
-Leonem?! Tu nie chodzi o Leona ,tylko o Diego!-mówię ze śmiechem na co dziewczynom "  kopara opadła" ze zdziwienia
-Diego? Diego....ten......Diego....Dam....Dominguez ..DIEGO DOMINGUEZ?!-Zapytała z oburzeniem Fran
-No ....tak ...-odpowiadam
-Nie no Violetta to nie jest odpowiedni typ na chłopaka...-przestrzega mnie Cami
-Dlaczego?-pytam

Ale nie otrzymuję odpowiedzi bo do sali wchodzi nauczycielka-Angie

W tym samym czasie

Leon
 Nie mogę uwierzyć ,że Violetta ma chłopaka.
Gdy mi o tym powiedziała poczułem jak moje serce pęka na tysiąc kawałków.
To nie jest jej pierwszy chłopak,z tamtymi nie miałem problemu ale teraz ja czuję ,że ....zakochałem się w Violi.......
Z moich zamyśleń wyrwał mnie donośny krzyk Gregorio.
-VERDAS!-krzyczy mi do ucha nauczyciel
-Tak?....-pytam.
-Powtarzaj układ ,SAM-mówi złośliwie znienawidzony przeze mnie nauczyciel.
(Leon bezbłędnie powtarza układ)
-Tym razem Ci się udało-mówi z pogardą Gregorio ,na co ja odpowiadam mu sarkastycznym uśmieszkiem.
W pewnym momencie dzwoni dzwonek . Nareszcie koniec lekcji z tym weteranem.

Francescca 
Nie wierzę ,że Violetta związała się z tym typkiem.
Kiedyś,baaaaaaaaardzo dawno chodziłam z nim i jak dotąd to był największy błąd w moim życiu.
Diego na początku oczarował mnie tym podejściem do kobiet.Był szarmancki ,kulturalny .
Jednak to była jego maska ,potem okazało się ,że jest wulgarny,nerwowy, po prostu jakby inny człowiek.
Muszę ostrzec Violę żeby ona tego nie doświadczyła.
Ciekawe czy nie jest za późno................

Violetta
Koniec lekcji i przerwa......
Chwila ,to chyba mój fon dzwoni.
To Diego..
-Halo?
-Hej piękna-mówi Diego co wywołuje u mnie lekkie rumieńce
-Witaj!-odpowiadam
-Co porabia moja dziewczyna?-pyta
-Obecnie nic,przed chwilą skończyła się lekcja -mówię chłopakowi
-A może wyrwałabyś się z tej budy i wyskoczylibyśmy gdzieś?-daje propozycje chłopak
-Wiesz to chyba nie najlepszy pomysł-mówię
-Co?! Peniasz się czy jak?-pyta lekko zbulwersowany
-Nie chcę opuszczać lekcji-mówię cicho
-Dobra nara-kończy chłopak
Odkładam telefon do torebki

Leon
Violetta? Muszę jej w końcu wyznać co do niej czuję ,nie chcę robić z tego tajemnicy
Podejdę i powiem...przecież to są moje uczucia ,nic strasznego......chyba......
Raz kozie śmierć..czy jakoś tak...

Violetta
-Leon ! Co tam?-pytam
-Violetto ,muszę Ci coś powiedzieć...-mówi bardzo poważnie
-Słucham Cie Leonie?-próbuję się do niego przypodobać
-To nie są żarty-mówi BARDZO poważnie
-Dobrze ,dobrze to powiesz w końcu czy to będzie taka tajemnica?-pytam
-Bo ja.......się w .......Tobie zakochałem!-mówi

Hejka! ;)
Chciałam zakończyć w "dramatycznym" momencie;D
Jesteście ciekawi jak zareaguje Violetta?
To oczekujcie na drugi rozdział ,który prawdopodobnie pojawi się we wtorek:)
Bardzo fajnie mi się pisało ten rozdział ale nie jest on do końca taki jaki zamierzałam :/
No cóż trudno :/
Opinie pozostawiam Wam ;*
Do kolejnego

 

10 komentarzy:

  1. Wspaniały;P
    bArdzo wciągający :)
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny:) a diego dominguez czy jakos tak to ten diego z serjalu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wspaniały rozdział ;) Czekam też na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!;P
    Naprawdę super rozdział ;)
    Myślę ,że Violetta w pewnym sensie "odmówi" Leonowi ,bo jak sama mówiłaś będą ze sobą około 8 rozdziału ;) Także.....
    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Super<3
    Jestem Mega ciekawa jak Violka zareaguje ...;D

    PS.Wtedy komentarz pisała Małgosia więc ja podpiszę się
    L**
    <3
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały,czekam z niecierpliwością na next ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)