sobota, 14 czerwca 2014

LBA !


Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu zostałam nominowana do LBA ! <3
Za te wyróżnienie dziękuję Emi Blanco z tego bloga  http://leoniviolett.blogspot.com/2014/06/lba.html?showComment=1402762557842#c3647565354217383964.
Pytania :
1.Ile masz lat ?
Rocznikowo 13 ;**
2.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?
Narodził się w mojej głowie pewien pomysł i postanowiłam , że zaryzykuję i spróbuję ...:)
Wcale tego nie żałuję ;P  
3.Ulubiony aktor/aktorka ?
Aktor oczywiście Jorge Blanco , Leonardo DiCaprio a także Zac Efron :) Moje ulubione aktorki to : Angelina Jolie , Mercedes Lambre , Lodovica Comello <333
4.Co wolisz telefon czy komputer ? 
Raczej telefon ;*
5.Kogo wolisz Diego czy Tomasa ? 
Okropnie trudny wybór -.- Ale jednak Diego....
6.Ulubiony sport ? 
Kocham biegać ! *.*
I LOVE BIEGANIE ♥♥
7.Masz jakiś ulubiony film ? 
Raczej nie :)
Jeszcze raz baaaardzo dziękuję ... to dla mnie ogromne wyróżnienie :)
Blogi , które nominuję  :
 http://leoneeetata.blogspot.com/   
http://solo-con-lo-que-toco-el-cielo.blogspot.com/
Potem dodam resztę blogów a to moje pytanka ;D
1.Jak naprawdę masz na imię ?
2.Ulubiona postać z Violetty?
3.Ile masz lat?
4.Nuestro Camino vs.Podemos
5.Lubisz Ludmilę?
6.Od kiedy oglądasz Violettę?
7.Co lubisz robić w wolnym czasie ?

9 komentarzy:

  1. ja też wolę diego od tomasa ale jestem za leonettom całym sercem ale diego jest już troche leprzy niż tomas.....bo oni to gówno

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;* I wielkie GRATULACJE ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Słuchaj, jestem tu nowa, ale wszystkie poprzednie rozdziały przeczytałam i muszę przyznać że świetnie piszesz! Masz wieeeelki talent! Przy okazji zapraszam do czytania mojego bloga:
    http://opowiadanialeonivilu.blogspot.com/
    Mam nadzieję że ci się spodoba! *.*
    Papatki,
    Mańka Verdas♥

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)