czwartek, 19 czerwca 2014

LBA (3/4/5/6) !

Ostatnimi dni zostałam aż 4 razy nominowana do LBA <33

Dwie nominacje powędrowały od Gosi Czaplickiej...bardzo ci dziękuję :)

Pytania.
1. Jakimi kredkami najczęściej rysujesz ?
Kredkami O.o ... nie mam pojęcia <3
2. Co najczęściej robisz w domu, gdy jesteś sama?
Wtedy staram się pisać rozdziały na mojego bloga....lub....surfować po necie ;P
3. Czy zdarza Ci się w ciągu roku szkolnego dostać jedynkę?
Taka sytuacja jeszcze nie miała miejsca :)
4. Jaki jest Twój ulubiony deser?
Kocham wszystkie....mmmm^^
5. Jaki styl ubierania się pasuje do CB (wybierz 2): emo, "sweet", luźny, elegancki, oryginalny, rockowy, hipsterski?
Preferuję luźny i wygodny styl....;*
6. -Jaka była Twoja najwyższa średnia z ocen w życiu (pytanie do 4, 5 i 6 klas sp. i wyższych.)?
lub
   -Ile miałaś najwięcej szóstek na koniec roku z przedmiotów (pytanie do 1, 2 i 3 klas  sp. i niższych
Moja najwyższa średnia wybije w tym roku :)
5.01 <33 Będę miała 6 z Religi...;PP
7. Czy zakochałaś się kiedyś w kimś "po uszy"? Jeżeli tak, to ile wtedy miałaś lat?
 Owszem ;D 11 ;**

Druga nominacja od Gosi...ponownie ogromne dzięki :)

Pytania.

1. Co byś zrobiła gdyby jutro miał skończyć się świat?
Nie mam pojęcia O.o Zapewne bym nieźle panikowała....;p
2. Masz jakieś rady dla początkujących bloggerek?
"Nigdy się nie poddawajcie.." :)
3. Co lubisz robić w wolnym czasie oprócz pisania bloga?
Lubię spędzać czas na świeżym powietrzu..przebywać w towarzystwie przyjaciół...;d
4. Gdzie poleciałabyś mając skrzydła?
Wszędzie....<3
5. Wchodząc na czyjegoś bloga na co najbardziej zwracasz uwagę?
Na fabułę....:p
6. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Nie mam pojęcia xd
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Na pewno to by poznać obsadę Violetty ......ahh...;d
8. Czego nienawidzisz w ludziach?
Chciwości ...
9. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Marley i Ja <3 Genialna *.*
10.  Czym jest dla Ciebie muzyka?
Dla mnie muzyka to forma relaksu. Słucham jej kiedy chcę odpocząć, oderwać się od świata, odpłynąć :)
11. Opisz najlepszy dzień swojego życia...
Nie chcę mi się...xd

Trzecią nominację zawdzięczam Pauli Jonichimowskiej  <33
Ogromne dzięki :)

1.Czy jesteś za Leonettą czy Dielettą?
Leonetta Por Siempre ♥♥♥
2.Jak się naprawdę nazywasz?
Damaris *.* Wiem ..bardzo niespotykane imię :)
3.Czy masz zwierzę?
Tak <3 Mój kotuś Toti ;D
4.Ulubiona piosenka z violetty?
Nel Mio Mondo ^.^
5.violetta 1 vs. VIOLETTA 2?
Violetta 2 :)
6.Od kiedy masz bloga?
Od marca...bodajże od 2 marca ;)
7.W jakim województwie mieszkasz?
Mazowieckim :*

Za czwartą nominację dziękuję Colie Verdas :)


Pytania

1. Góry vs morze?
Raczej morze :)
2. Ulubiona pora roku?
Wiosna/Lato ;*
3. Twój pierwszy blog (podaj adres) ?
To właśnie mój pierwszy blog ;)
4. Ulubiona rzecz?
Mój telefon <3
5. Ulubiony film?
Nie mam takiego...;p
6. Imię najlepszej przyjaciółki/przyjaciela?
Viktoria i Magda :)
7. Co w sobie LUBISZ najbardziej?
Myślę , że jestem przyjacielska i otwarta na nowe znajomości ;) Podoba mi się to ;)


Blogi , które nominuję :
http://solo-con-lo-que-toco-el-cielo.blogspot.com/
http://leoneeetata.blogspot.com/
 http://leoniviolett.blogspot.com/
http://leon-y-violetta-amor.blogspot.com/
http://opowiadania-naty.blogspot.com/

Moje pytania :
1.Twój ulubiony kolor?
2.Jakiej muzyki słuchasz?
3.Ulubiona piosenka z Violetty?
4. Jakiego koloru masz włosy?
5.Lubisz Leona? *jeżeli tak to za co , jeżeli nie to dlaczego *
6.Masz zwierzątko?
7.Jaki preferujesz styl?
To by było na tyle :)
Rozdział powinien się dziś pojawić koło 17 ;*
Pa <3

2 komentarze:

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)