wtorek, 1 kwietnia 2014

1 MIESIĄC I 1 TYSIĄC!

<333
Dziś mija miesiąc od założenia mojego bloga ;P
I dokładnie dziś wybił 1 tysiąc !! ♥♥♥♥♥
BARDZO ale to bardzo Wam dziękuję <333

Z tej okazji...ORGANIZUJĘ KONKURS NA ONE PARTA ! ;)
Temat dowolny , Paring także ,długość również można sobie wybrać ;)
Prace wysyłajcie do 13 kwietnia (jeżeli będzie potrzeba więcej czasu to przedłużę ;*)
Proszę wysyłać na ten e-mail 
 xdkosa4@gmail.com
ZAPRASZAM ! ♥♥
I DZIĘKUJĘ <33


PS.ROZDZIAŁ WCZORAJ SIĘ NIE POJAWIŁ ACZKOLWIEK DZIŚ BĘDZIE NA 100 PROCENT C:

18 komentarzy:

  1. Twój blog jest super hiper ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ja również czekam na rozdział na Twoim blogu ;P

      Usuń
  3. Bardzo gratuluję ;)
    Ja postaram się wziąc udział w konkursie ..;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)
      Byłoby mi bardzo miło gdybyś wzięła udział :)

      Usuń
  4. Ja mogę wystąpić na One Shota ;) ;D
    M.*
    A on pojawi się na twoim blogu ??? ;D
    Czekam na twoją odpowiedź ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale brzydki blok !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz tak pisać ! Nie widzisz , że ten blog jest bardzo dobry i ma 1000 już wyświetleń albo i więcej ! Jak możesz !!! Moim zdaniem jest to świetny blog ! ;D
      M.*

      Usuń
    2. Dzięki Ci Małgosia ,że stajesz w mojej obronie ale cóż każdy ma prawo do swojego zdania ....tylko dziwne ,że ta osoba jest anonimowa -.-
      Jeszcze raz dziękuję Tobie **

      Usuń
    3. Jeśli już krytykujesz z anonima to się podpisz!

      Usuń
  6. jaak chcecie..... -.-
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo gratuluję i ja także zgłaszam się do konkursu ... biorę udział na 100 procent ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)