niedziela, 6 kwietnia 2014

Rozdział 13 "Kuzyn"

Francesca

Jestem ogromnie szczęśliwa .... Marco dołączy do Studio !
Jej..!
Moment! Ja wciąż na nim " wiszę" ...
-Tak ...to....-mówię speszona i momentalnie odsuwam się od Marco na co on odpowiada cichym chichotem ...
-Wspaniale ,że dołączysz do Studio..-próbuję zmienić temat , on uśmiecha się
-Namówiłaś mnie..no i po za tym to jednak było moje ciche marzenie...-odpowiedział
-Wspaniale ,że teraz masz szansę je spełnić.-mówię z uśmiechem
-Wiesz gdybym Ciebie nie poznał .. to i nie mógłbym dołączyć do szkoły artystycznej.....to naprawdę dzięki Tobie-mówi a ja zatapiam się w jego mowie
-Tak ale wiesz najpierw trzeba przejść casting..-lekko gaszę jego entuzjazm
-A .. no tak...-rzekł trochę zasmucony...i ja wtedy zrozumiałam swój błąd
-Ale masz ogromny potencjał .. ,więc na pewno Cię przyjmą ..-próbowałam wybrnąć z tej sytuacji... Czy ja zawsze muszę coś z chrzanić?!
-Ale naprawdę tak myślisz?-pomimo tego ,że na początku myślałam ,że aby go namówić będę musiała przekonywać go godzinami to teraz widać ,że naprawdę mu zależy.
-Oczywiście Marco!-rzekłam z optymizmem
-Oj Fran...dziękuję...-mówi
Potem postanowiliśmy pogadać o naszym życiu, poopowiadać o sobie... wspaniale czułam się w jego towarzystwie i mam nadzieję ,że on w moim także...
Gdy tak rozmawialiśmy zerknęłam na zegar  a tam widniałam godzina 21:00!
-Ojej! Wiesz Marco na mnie już pora..-powiedziałam po czym wstałam i już miałam zamiar wyjść z jego pokoju a ten do mnie rzekł:
-Francesca! Jeszcze raz ogromne dzięki Ci..-mówił z uśmiechem na co ja odpowiedziałam mu tym samym.
I udałam się do domu.

Violetta

Cały czas myślę o tym jakże wspaniałym pocałunku z Leonem.....coś fantastycznego .....
Podczas gdy tak rozmyślałam o moim cudnym chłopaku mój telefon zabrzęczał co oznaczało ,że dostałam wiadomość to był -Leon.

Od Leon ♥ :
Hej! Co tam u mojej wspaniałej dziewczyny?;*
Do Leon♥:
Wszystko super! A co u mojego nieziemsko przystojnego , cudownego , wspaniałego,genialnego chłopaka?
Od Leon♥:
Wszystko okej ale możesz pisać dalej ;)
Do Leon♥:
A i zapomniałabym jakże skromnego -.-
Od Leon♥:
Foch Forever  :(
Do Leon♥:
Dobrze już .... skarbie...wiesz przecież ,że to wszystko to są żarty? :)
Od Leon♥:
Oczywiście ,że wiem..:)
Do Leon♥:
Dobrze wiesz to pa <3
Kolorowych *.*
Od Leon♥:
Nawzajem piękna;*

Mimowolnie się uśmiechnęłam..Leon jest wspaniały....
Jakie to wspaniałe uczucie ,które czuję będąc z Leonem.....z Diego tego nie było....
Naprawdę czuję ,że to jest miłość...
Po tym udałam się do krainy Morfeusza ......

Rankiem

Wspaniała noc ..
Wstałam w wyśmienitym humorze...
Ubrana już  zeszłam na dół i  zasiadłam do stołu , wtedy mój tata oznajmił mi :
-Violetto dzisiaj przyjeżdża twój kuzyn ,pochodzący z Francji Damien - rzekł z uśmiechem
-Naprawdę? Wspaniale - odrzekłam mu tym samym- uśmiechem
-Byłbym Ci wdzięczny , gdybyś oprowadziła go po mieście , poznała z przyjaciółmi..i te sprawy...chciałbym abyś go w pewien sposób " oswoiła " , nie masz nic przeciwko?-zapytał
-Nie , nie ...-odpowiedziałam
-To świetnie!-mówił z entuzjazmem
-Dobrze to ja już będę się zbierać do Studio -wstałam i podeszłam do drzwi a w nich ujrzałam jakiegoś chłopaka to zapewne Damien...
 
 Hejka ! 
Rozdział powinien być w czwartek ale nie było ,za co ogromnie przepraszam...:/
Jak widzicie to opowiadania wkręciłam Damiena , który zacznie występować w Violettcie dopiero w trzecim sezonie ;D
Przypominam o konkursie na One Shota , dostałam już jedną pracę od Mai Olszewskiej za co bardzo dziękuję :)
Liczę ,że jeszcze ktoś spróbuje swoich sił ;)
Dopiero teraz przedstawię Wam nagrody dotyczące konkursu :
1 miejsce-zdradzenie informacji dotyczących kolejnych rozdziałów , reklamowanie bloga prze 3 tygodnie , dedykowanie rozdziału przez tydzień , jeżeli będzie konieczność to dedyk , kolaż ...:)
2 miejsce- reklamowanie bloga przez 2 tygodnie , dedykowanie rozdziału przez pięć dni , dedyk,kolaż..
3 miejsce-reklamowanie bloga przez tydzień ,dedykowanie rozdziału przez 3 dni , dedyk ,kolaż .... :)
Tak prezentują się nagrody ;P
Co do opowiadania to uprzedzam ,że za jakiś czas nasza Leonetta będzie musiała się rozstać ..Ha , ha zua ja xD
Zapraszam do wyrażania swoich opinii w komentarzach ;P
PaPatki *

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. * Bardzo fajny, niesamowity i świetny rozdzialik :)
    Mój One Shot prawie gotowy więc będziesz musiała jeszcze trochę poczekać :) Okey :)
    I mam jeszcze małe pytanie :) Czy Leonetta naprawdę się rozstanie ? :)
    M.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki<33
      To wspaniale ,że Twój One Shot jest już prawie gotowy ;)
      Niestety tak Leonetta się przez pewien czas rozstanie....:/
      ;)

      Usuń
  3. Superowski rozdział ;*
    Może wezmę udział w konkursie?
    Co o tym sądzisz?
    Julie G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Byłoby Extra gdybyś Ty wzięła udział w konkursie !
      Liczę ,że tak się stanie ;D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Szybko poszło :)
      Rozdział bomba!
      Marco dołączy do Studio , prawda ? !
      No pewnie ,że tak...:)
      Damien^^
      Ale to tylko kuzyn ... ,więc to nie on rozbije Leonettę ;P
      Ciekawe kto to zrobi...?? :)
      ..?
      Czekam na kolejny ;P
      Pozdro;*

      Usuń
    2. PS.Sorki ,że nie za często komentuję ale wiedz ,że ZAWSZE czytam (:

      Usuń
    3. Dziękuję♥
      Pożyjemy , zobaczymy kto rozbije Leonettę ;P
      <333

      Usuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)