piątek, 4 kwietnia 2014

Mega sory.....

Cześć chciałam Was przeprosić ,że nie było i nie ma rozdziału......;/
Wczoraj miałam okropny dzień i nic nie dodałam , a dziś dosłownie przed chwilą wróciłam gdyż grałam w piłkę z przyjaciółmi.....
Jutro chyba nic nie dodam bo wyjeżdżam do mojej babci a to dość daleko i trochę się tam zejdzie....
Prawdopodobnie rozdział w niedzielę albo*mało prawdopodobne* w sobotę późnym wieczorem....
Chciałam Was o tym poinformować...to chyba na tyle...
Jeszcze raz OGROMNE przeprosiny....ale ...no cóż....tak niestety bywa...;(
Pa;*

3 komentarze:

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)