niedziela, 4 maja 2014

Wytłumaczenie.....

Hej....
Tak...wiem.......zawiodłam Was i siebie.....
Nie mam W OGÓLE weny i chęci na ciągnięcie tego opowiadania ...
Próbowałam ale nie mogę......
Co prawda mam nowy *moim zdaniem lepszy* pomysł na opowiadanie z inną fabułą.....
Co wy na to ?
Gdybyście się zgodzili,  to obecne opowiadanie dociągnęła bym do  20 rozdziałów ...
Myślę ,że to dobre rozwiązanie bo z bloggerem nie chcę się rozstawać :)
Mam prośbę jeżeli ktoś to przeczyta to niech napisze w komentarzu co woli :
"Pisanie z niechęcią"
"Nowe opowiadanie"
I jeszcze coś takiego
"Jestem"
Chcę dowiedzieć się czy ktoś jeszcze jest i czy mam dla kogo pisać .


8 komentarzy:

  1. Myślałam już, że gdzieś zniknęłaś i nigdy nie wrócisz ;'(
    Ale się na szczęście pomyliłam ;)
    I zrób jak uważasz, jak Ci się będzie lepiej pisać, co jest lepsze Twoim zdaniem
    Ja i tak będę czytać czy tą PIERWSZĄ, czy DRUGĄ opcję
    Pozdrawiam.
    Julie G. *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ,jestem :)
      Ja także cieszę się ,że piszesz na swoim cudnym blogu ;P
      Moim zdaniem lepiej będzie mi się pisać nowe opowiadanie bo mam spoko pomysł...:)
      Jejciu...dziękuję za takiego czytelnika ,który przeczyta wszystko♥♥
      Nawzajem Pozdro ;D

      Usuń
  2. Byłam , Jestem i Będę <333
    Jak wolisz , skoro lepiej będzie Ci pisać nowe opowiadanie to jak najbardziej TAK ^^
    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wolisz i tak to jedyny blog z opowiadaniami który czytam i jest naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyśmienicie ,że powracasz :)
    Myślę ,że lepiej będzie abyś pisała nowe opowiadanie z przyjemnością , niż miałabyś się męczyć pisząc obecne ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu ! Też myślałam , że nie wrócisz ! : )
    Bardzo się cieszę : ) Moim zdaniem pisz co chcesz ; ) Dla mnie jest tylko ważne żebyś była z nami : )
    M.* : *

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)