wtorek, 27 maja 2014

Epiog - Bo To Jest Miłość


Historie ukazane wcześniej  bardzo często powracają do Leona i Violetty - Leonetty
Uwielbiają wspominać czasy Studio On Beat , przywołują myślami swe spotkania , randki ...

Są naprawdę szczęśliwi ...
Państwo Verdas są obecnie jednymi z najbardziej usytasfakcjonowanych ludzi na ziemi .
Należy im się .
A to wszystko za sprawą przyszłego członka ich rodziny ....

 Totalnie zawaliłam :/
Nie dałam rady napisać 2 ROZDZIAŁÓW ! -.-
A epilog to tandeta .
Wielkie SORKI :(
Mam nadzieję ,że z przyszłą historią nie będzie tak tragicznie ....MAM NADZIEJĘ .
Te osoby co jeszcze są *podziwiam Was* niech oczekują na prolog nowego opowiadania .
Pa ;*
PS.Liczę na odrobinę więcej komentarzy .

5 komentarzy:

  1. No...
    Super zakończenie!
    Szybko dodawaj ten prolog,
    bo tu umrę z ciekawości!
    Pozdrawiam ;***
    Julie G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ps.SORKA ,ŻE NIE KOMENTOWAŁAM ALE NIE MIAŁAM DOSTĘPU DO SIECI -.-

      Usuń
  3. Ja i tak się cieszę , że w końcu skończyłaś te rozdziały i zaczynasz nowe :) Na pewno dasz radę :**
    M.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie zwaliłaś je boski :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)