wtorek, 27 maja 2014

PROLOG


Są aktorami , wręcz świetnymi aktorami!    

Skąd to wnioskuję ?
Dlatego ,że tak mówi cała Argentyna ?
Nie , nie.....
Grają cudowną parę , kochającą się , szanującą .....
Wszyscy myślą ,że prywatnie też tak jest...
Mylą się....
W rzeczywistości Leon i Violetta nienawidzą się...
Ale MUSZĄ udawać....
Nie każdy by temu sprostał.....
A oni dają sobie z tym nieźle radę...

Ale czy wytrzymają do końca?
Czy prawda wyjdzie na jaw?
A może spróbują to zmienić?
......

Prolog !!! 
Co o nim myślicie ? 
Czy chociaż w jakiś sposób zachęcił Was do czytania mojego nowego opowiadania ?
Mam ogromną nadzieję ,że tak ;)
Oczekujcie 1 rozdziału *który mam już w całości napisany* ;DD

3 komentarze:

  1. Jejciu ;)
    Awww♥
    Fantastico <333
    Czekam zniecierpliwiona na rozdzialik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz już napisany?
    Do dodawaj go natychmiast!!!
    Co do prologu to mam jedną uwagę...
    Nigdy nie widziałam jeszcze tak wspaniałego!!!
    I jeszcze jedno: Dodawaj ten rozdział!!!
    ;****
    Julie G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo zachęcił ♥ Jest świetny po prostu no nie wiem jak to opisać ♥♥
    Pięknie piszesz te rozdziały ♥ Aww ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)