środa, 7 maja 2014

Rozdział 18 " Piosenka ... "

Damien

Przyznam ,że Cami podoba mi się.....ba to mało powiedziane , bardzo mi się podoba !
Szczerze mówiąc czuję ,że ja także nie jestem jej obojętny...
Liczę ,że w przyszłości może wyniknąć z tego coś więcej.....
Jestem szczęśliwy ,że pomimo niepewności zgodziłem się przyjść tu z Violettą...


 Camila

Damien...
Totalnie mnie zauroczył.....
Świetnie się dogadujemy .
Jejku....
Naprawdę to genialny chłopak...
Chciałabym aby w przyszłości coś z tego wynikło....
Ale aby "coś" było on także musi mieć o mnie "porządne" zdanie....
-Damien .. chyba musisz już iść.-mówi do francuza Violetta
-Ja?-pyta chłopak
-Tak.
-To co , nie mogę zostać?
-Wiesz za pół godziny mamy zajęcia.....tak jakoś nie bardzo...
Chłopak smutnieje.....
-Może spróbujemy go jakoś wcisnąć na zajęcia?-daję propozycje
-Ale jak ? - rzekła Violetta
-Nie wiem...możemy np. powiedzieć ,że to nagła sytuacja..., myślę ,że Pablo przymknął by na to oko...
-Sama nie wiem....zawsze mozna spróbować.
Damien uśmiechnął się...
Na co ja odpowiedziałam tym samym...
-To co ? Idziemy do sali?-mówi Damien
-Jasne ....jasne..-odpowiadam mu wpatrując się w jego oczy.....są takie urocze...
Wchodzimy do sali a ja słysząc cichy chichot Violetty odkręcam się i szepczę do niej :
-Sama mi go przyprowadziłaś - mówię z uśmiechem
-Dobra , dobra - odpowiada Violetta po czym pcha mnie do sali.
Zajmujemy miejsca ja oczywiście obok Damiena....

Violetta 

Usiadam na krześle obok Cami , z drugiej strony było wolne , lecz nie musiałam długo czekać aby ktoś tak usiadł.
Za niedługo do sali wszedł Leon i to on usiadł obok mnie.
Na przywitanie wstałam i uściskaliómy się.

-Witaj skarbie
-No cześć przystojniaku
Moglibyśmy jeszcze tak wymieniać i wymieniać lecz przyszedł Pablo.
Usiedliśmy i wsłuchaliśmy się w głos nauczyciela  .
-Witajcie uczniowie!
-Dzień dobry
-Dziś przed wami bardzo ciekawe zajęcie! Głównym tematem będzie IMPROWIZACJA
Na tą informacje uczniowie zareagowali bardzo radośnie.
 -Nie można prezentować piosenek , które już wykonywaliście!
Postanowiłam zaśpiewać kawałek z dziewynami , nad którym pracujemy juz sporo czasu.
Pablo dał nam trochę czasu na przygotwanie się.
Jako pierwsze mamy zaśpiewać właśnie my .


-Dziewczyny damy czadu!-mówiłam
-A jak inaczej?-zadała pytanie retoryczne Fran
Uśmiechnęłyśmy się.
-Cami , będziesz śpiewać z myślą o Damienie ?
-Może.....
Ponownie się zaśmiałyśmy...
-Dziewczyny a co byście powiedziały na potrójną randkę ?* - dałam propozycję.
-Nie wiem .... niezły pomysł
-Zapraszam dziewczęta jako pierwsze!-przerwał nam Pablo.
Weszłam na scenę od razu spojrzałam na Leon , który posłał mi uśmiech.

  Zaczęłyśmy śpiewać , szło na całkiem nieźle , układ wymyślony na szybko naprawdę się sprawdził...
Czułam się wspaniale ...z resztą jak zawsze podczas śpiewania.....
Po zakończeniu wszyscy nagrodzili nas brawami....
Ukłoniłyśmy się i zeszłyśmy ze sceny.
Następnie Pablo poprosił Leona.....
Nie mogę się doczekać co wymyśli mój chłopak...
Leon zaczął:
-Tą piosenkę dedykuję mej ukochanej....Violetta to dla ciebie.
Strasznie się wzruszyłam.....
To było takie romantyczne...
Po chwili Leon zaczął śpiewać genialną piosenkę...
Czułam sie wspaniale....zaraz nie...podczas śpiewania czuję się wspaniale .... teraz czuję się fantastycznie , niesamowicie....

 Tanto tiempo caminando junto a ti
Aun recuerdo el día en que te conocí
El amor en mi nació tu sonrisa me enseno
Tras las nubes siempre va a estar el sol
Te confieso que sin ti no se seguir.
Luz en el camino tu eres para mi.
Desde que mi alma te vio.
Tu dulzura me envolvió.
Si estoy contigo se detiene el reloj.
Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es
Amor
En tus ojos veo el mundo de calor.
En tus brazos descubrí yo el amor.
Vera en mi ella lo mismo?
Querrá el estar conmigo?
Dime que tu lates por mi también
Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento
Eres todo para mi
Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es
Amor


  Widać było ,że mój ukochany śpiewa z uczuciem....
Czuł tą piosenkę....
Ja także...
Zakochałam się w niej.....
Po zakończniu podbiegłam do Leona i z całej siły przytuliłam go....

*Załóżmy ,że Marco już dostał się do Studio ;PPP
Kolejny rozdział :)
Całkiem długi ;P
Dużo obrazków *.*
Dodałabym wcześniej , lecz klawiatura ześwirowała XD
Leonetta ♥♥
Cami+Damien=?
Jeszcze 2 rozdziały + Epilog i koniec tego opowiadania .....;3
Mam już prolog nowego opowiadania ;DD
Czekam na komentarze 
PA<3

4 komentarze:

  1. Co ja mogę powiedzieć :D Jest ŚWIETNY i tyle ^.^ *o* .
    M.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział <3
    Leon♥♥
    Świetnie opisane .... no genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale, fantastycznie, niesamowicie
    ;P Żeby opisać wrażenia z tego rozdziału to nie mogę użyć własnych słów, tylko muszę je brać od Ciebie ;D
    Pozdrawiam i czekam na ***NEXTA***
    Julie G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbisty blog! Czekam na NEXTA i zapraszam do mnie na historialeonetty.blogspot.com (chociaż wiem że go czytasz, bo z tond znam twojego bloga! Dzięki że mi komentujesz!) i
    historiagermangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)