niedziela, 24 sierpnia 2014

Rozdział 24 - " Wyjdziesz za mnie ? "

 Rozdział dedykuję ... Veronice Blanco - dziękuję Ci , że jesteś , że komentujesz , że czytasz .... Jesteś cudowna <3 
Kocham Cię  ♥♥

Pierwsza obudziła się Violetta , od razu po przebudzeniu przypomniała jej się wczorajsza noc....Na samą myśl o wczorajszych igraszkach na jej twarzy pojawia się uśmiech , spogląda na Leona , który smacznie śpi , zaczyna przyglądać się mu z uwagą , potem składa na jego ustach delikatny pocałunek . Ma zamiar już wstać , gdy nagle chłopak łapie ją za rękę i przyciąga do siebie .
"Nie spałeś?" - pyta
"Nie...czekałem aż mnie pocałujesz"- odpowiada chłopak z cwaniackim uśmieszkiem , Violetta nic nie odpowiada tylko przytula się do Leona.
"Wstajemy ?" - pyta po chwili dziewczyna
"Ani mi się wasz! Będziemy tak leżeć wtuleni w siebie cały dzień!" - odpowiada bardzo pewnie Verdas
"Zapomniałeś , że dzisiejszy dzień mieliśmy przeznaczyć na zwiedzanie ? "
"O..faktycznie , dobra to wstajemy . "
 Wstają z łóżka , leniwie się przeciągają  , po czym obydwoje kierują się do łazienki .
"Leoś gdzie ty ... ja zawsze pierwsza korzystam z toalety .." - mówi Violetta
"Tak...i uważam , że dziś nadeszła pora by to zmienić.... ja skorzystam pierwszy .... " - oznajmia
"Słucham!? Absolutnie....ja ... ja i koniec." - opowiedziała Violetta , po czym tupnęła nogą na znak sprzeciwu.
"Mam pewną propozycję..." - zaczął tajemniczo chłopak
"Jaką?"
"Taką." - rzekł po czym wziął swoją dziewczynę na ręce , razem weszli do łazienki  , postawił ją tam po czym powiedział .
"Pójdziemy na kompromis i weźmiemy wspólną kąpiel "
Violetta uśmiechnęła się , dla chłopaka był to znak jako iż  Violetta przyjęła jego propozycję i zaczął nalewać wody do wanny .
Następnie weszli do napełnionej wanienki , i poczęli odprężać się w gorącej wodzie .

Wyszli ze swojego pokoju i zaczęli podążać na dół , tam też zastali Federico i Ludmilę .
Zauważyli iż Lud , nie jest w najlepszym humorze , stała plecami do swojego chłopaka i miała nadąsaną minę.
"Hej...." - zaczął niepewnie Leon
"Cześć . "- odpowiedział mu przyjaciel
"Wszystko okej ? " - zadała pytanie Violetta
"Nie , nic nie jest okej! - odpowiedziała blondynka
"A co sie stało ? "
"To się stało , że mój chłopak , rozmawiał sobie ze swoją eks i uważa ,że jest to normalna sprawa....." - rzekła po czym odwróciła się i spojrzała złowrogo na Włocha .
" Skarbie , przecież tłumaczyłem ci ... to tylko i wyłącznie przyjaciółka , lub nawet koleżanka....byłem z nią w latach liceum ... niedawno spotkałem ją w Buenos Aires i tak nasza znajomość odżyła....kocham tylko ciebie..." - powiedział chłopak po czym złapał dłoń Ludmi
"No..dobrze...ale .... ale na tym wyjeździe ma się już z tobą nie kontaktować!" -postawiła warunek chłopakowi , po czym pociągnęła go za sobą . Leon i Violetta wciąż stali , więc Ludmila posłała im groźne spojrzenie i  zaczęli podążać za Fedemilą.

Przyjaciele po 2-godzinnym zwiedzaniu urokliwej Barcelony , postanowili zakupić także pamiątki , których  do tej pory nie kupili , gdyz czekali z tym na koniec ich dzisiejszej wędrowki po okolicy . Zatrzymali się przy stoisku , do którego utworzyła się dość długa kolejka.
W pewnej chwili Leon odwrócił się i dostrzegł pewnego małolata , który wpatruje się tyłeczek Violetty . Zirytował się i czym prędzej zasłonił kuszący widok chłopakowi . Objął swoją dziewczynę i pocałował ją delikatnie w szyję . Następnie odwrócił się i ujrzał nastolatka , który przepełniony był zazdrością i ogromną złością...
"Cel wykonany"-  pomyślał Verdas , po czym uśmiechnął się dumnie.

Po zakupieniu wybranych pamiątek ,  pary powróciły do swojego hotelu . Leon i Violetta poszli do swojego pokoju , natomiast Fede oraz Ludmi zostali na dole , gdyż musieli coś przekąsić.
Zaraz po tym jak Violetta weszła do pokoju , rzuciła się wycieńczona na łóżko .
"Jestem wykończona...." - powiedziała
"Mhm....ja także...." - odpowiedział przejęty  czymś Leon 
"Teraz mamy czas na odpoczywanie..." - rzekła z uśmiechem dziewczyna, chłopak nie odpowiedział jej , wiec ta powtórzyła to jeszcze raz.
"Leon?! Słuchasz mnie?- zapytała już lekko poirytowana
"Y...yy...No co mówiłaś ? " - odrzekł powracający na ziemię chłopak.
"Teraz możemy odpocząć , to mówiłam . "
"Co? Absolutnie , teraz wybieramy się na kolację." - odpowiedział pewnie chłopak.
"Ale..?" - dziewczyna była tym bardzo zdezorientowana .
"Żadnego "ale" skarbie , szykuj się mamy pół godziny "
"Że jak? Leoś ty mnie coraz bardziej zaskakujesz..." - rzekła po czym podeszła do swojego ukochanego i złożyła mu pocałunek na ustach
"I dodam , że to nie koniec niespodzianek . " - powiedział po czym jeszcze raz złączył swoje usta oraz usta sztynki w namiętnym pocałunku
"Dobrze skarbie ale naprawdę szykuj się .  "

Oboje siedzą już w bardzo luksusowej restauracji , panująca tutaj atmosfera jak najbardziej sprzyja wydarzeniu , które ma zaraz nastąpić .
"Violu .. " - zaczyna Leon , po czym wstaje .
"Tak?" - pyta szatynka , chłopak klęka , a dziewczyna już chyba wie czego ma się spodziewać.
"Kocham Cię , najbardziej na świecie....i ja wiem , że to z tobą chcę spędzić resztę mojego życia...mam ogromną nadzieje , że ty takze " - mówi po czym wyjmuje czerwone pudełeczko , otwiera je , tam widnieje cudowny pierścionek zaręczynowy  .
"Czy wyjdziesz za mnie?" - pyta i wpatruje się w oczy ukochanej .

W końcu - 24 ;3
Byłby o wieeeele wcześniej ale coś te 8 komentarzy przyszło Wam z ogromnym trudem ;[ 
Leoś oświadczył sie Violi ♥♥♥
Od dzis dedykuję rozdzialiki ;pp 
To chyba tyle i wybaczcie , że nie pojawiła się Fedemila , tak jak to obiecałam ..... nie mam na nich weny ://
PA;*
IM WIĘCEJ KOMENTARZY TYM SZYBCIEJ NEXT

15 komentarzy:

  1. Boski !
    Dziękuję za dedykację :) Byłam, jestem i będę do końca :D Zwiedzali ;) Leoś jaka akcja jak ten małolat patrzył się na tyłek Violi ;3 I przyszedł czas na zaręczyny ! Viola musi powiedzieć TAK ! No bo przecież innego wyjścia nie ma bo ona go kocha :) Już czekam na kolejny rozdział ;***
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny Cudny! Cudny! ♥ Leonetta spędziła ze sobą noc *o* I tak słodko u nich iw ogóle ♥ A Ludmi jest zazdrosna o Fede ^^ Na szczęście się pogodzili ♥ Ta akcja Verdasa była jedyna xD Jaki zazdrosny o Violę ^^ A potem ta kolacja ♥ Leoś jest taki romantyczny *o* Ciekawe co powie Viola?! Mam nadzieję, że odpowiedź jest oczywista - TAK ♥ Oby! ;* Oby! ;* Czekam na kolejny niecierpliwie ♥
    Buziaki ;*
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
  3. Superczekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski ♥
    Viola powiedz TAK !
    Czekam na next <3
    Pzdr, Liv ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajmuję kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu
    gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak słodko <333
    Nie dość, że podwójny wypad obu par to jeszcze koniec <333
    Taki romantyczny ♥
    Też tak chcę!!!
    Dobra nie przeginam i przepraszam że tamtego nie skomentowałam, ale chyba każdy ludź na ziemi wie, że nie jestem ludziem i tak...
    Czekam na kolejne arcydzieło i buziaki ;***
    Colie

    OdpowiedzUsuń
  8. super czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kuraki!;o
    Ty mnie coraz bardziej zadziwiasz!
    Te rozdziały są bombowe!;*
    Fede, jak jeszcze raz będziesz gadać z tym babskiem, dostaSupcio! niesz kopa w dupe!;* Masz Lu zrobić niespodziankę, zrozumiano?!
    Ououououou!!! ZARĘCZYNY LEONETTY!!! JEEEEJ, VIOLA NIECH SSIĘ ZGODZI, TO ZNACZY JA WIEM, ŻE ONA SIĘ ZGODZI, A JAK JA WIEM, TO SIĘ NA PEWNO ZGODZI!;* Kobieca intuicja, heh...
    Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio!
    O bosz, ale ci naspamiłam, ale co tam...
    Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio! Supcio!
    Dobra, starczy!;)
    Więc czekam na nexcik kochana i zapraszam do mnie! ;*
    Papapapapatki i kofffam Cię! !!!!!:*
    Mania:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jak zawsze <3
    Zaręczyny Leonetty słodko <3
    Viola musi się zgodzić <3
    Czekam na next i zapraszam do mnie---->leonettaaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy nastepny rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały
    Strasznie dużo Leonetty..
    Ale nie wiem co myśleć bo Viola jeszcze się nie zgodziła
    Ale czy się zgodzi?
    Mam nadzieję że tak i ze wreszcie będą szczęśliwi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy nowy rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski :D
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)