poniedziałek, 18 sierpnia 2014

LBA !

Ponownie zostałam nominowana do LBA tym razem za nominację dziękuję Mani S. z tego cudownego bloga : KLIK  .Dziękuję ci , za to , że komentujesz , czytasz te moje wypociny , za nominację. Po prostu za wszystko...;)
Kocham Cię ♥

Oto pytanka *,*
1.Jakie jest twoje prawdziwe imię ?
Nazywam się Damaris , na drugie mam Lena ;D
2.Czy twoi rodzice czy też znajomi wiedzą o istnieniu twojego bloga?
Znajomi owszem , rodzice nie XD
3. Jakie są twoje zainteresowania?
Na pewno blogowanie , bieganie , trochę też śpiewanie ;}
4. Uprawiasz jakiś sport?
Biegam ;]
5. Co sądzisz o moim blogu?
Jest fantastyczny <3
6. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać?
Hmm... po prostu chciałam spróbować czegoś nowego ;]
7. Skąd pomysł na założenie bloga?
Tak naprawdę to znikąd , chciałam zaznać czegoś nowego no i zaryzykowałam ;p
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Chciałabym zostać dziennikarką , lub pedagogiem ;D
9. Masz rodzeństwo?
Niestety tak -_-
10. Ile masz lat?
Niedługo 13 *,*
11. Do jakiej rzeczy jesteś najbardziej przywiązana?
Do mojego telefonu <3
 Jeszcze raz bardzo ci dziękuję <3
Oto blogi , które nominuję ;] (reszte dodam później ;p)
http://leonetta-moj-swiat.blogspot.com/
http:/leonetta-tak-wyglada-prawdziwe-zycie.blogspot.com/

Pytania :
1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
2.Masz swojego idola ? Jeżeli tak , kto nim jest ?
3.Ulubione zwierzę ?
4.Twoje motto życiowe ?
5.Jesteś otwartą osobą czy raczej nieśmiałą ?
6.Twoje zainteresowania ?
7.Ulubiona piosenka z Violetty .?
8.Umiesz grać na jakimś instrumencie ?
9.Ile masz lat?
10. Twoje największe marzenie?
11.Umiesz jakieś języki obce?

Jeszcze raz bardzo dziękuję Mani S. <33

5 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Dziękuję za nominację :)
    Ja też Cię nominuję ;*
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello ♥
    Jestem tu nowa ;**
    I dopiero odkryłam tego cudownego bloga :}}
    Więc Ci powiem tak:
    -Fantastyczny
    -Cudny
    -Boski
    -Blog ideał
    -Śliczny nagłówek
    i tak dalej ;D
    Czekam na rozdział i mam nadzieję , że... pojawi on się szybko :))

    Dominika Blanco <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i mam pytanie kiedy nowy rozdzial i dopiero odlrylam bloga jjestes wspaniala . anonimka vilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZECIEZ pisala że jak bedzie 8 komentarzy -,-

      Usuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)