środa, 15 października 2014

Co dalej ?

Hej...kochani ( o ile ktokolwiek jeszcze jest ) .
Wiem - zawaliłam wszystko .... rozdziału nie było przez prawie 2 miesiące......Nie byłam po prostu w stanie go napisać....Nie miałam siły......Nie ostrzegłam Was - przepraszam mój błąd....ale taka przerwa pozwoliła , zregenerować siły i ponownie mam ogromną wenę na to odpowiadanie......Także jeżeli ktoś to przeczytał to proszę o zostawienie komentarza może być nawet zwykła kropka chce po prostu wiedzieć czy to ma sens....Jeżeli pojawi się 5 komentarzy to odwieszam opowiadanie . Jeżeli nie to odchodzę z bloggera na zawsze - liczę , że jednak będę mogła zostać tutaj z wami :]
Pozdrawiam Was :*
Damaris .

12 komentarzy:

  1. Ja tu jestem :)
    Czekam na te jeszcze 4 komy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu <3333
    W końcu ciąg dalszy <333
    Czekam <3333
    Pzdr, Liv ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem :* I czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem :* I wyczekuję rozdziału :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem i chce nexta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaa też jestem i będę ZAWSZE :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na next kochana:* . Kidy napiszesz coś na Violetta2Polonia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam i byłam, jestem i będę forever ♥
    Colie

    OdpowiedzUsuń
  9. super,że zostajesz :*
    zapraszam do mnie na konkurs na OS: http://leonettanewstory.blogspot.com/2014/10/konkurs-na-os.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ktokolwiek odwiedza bloga to bardzo proszę aby osoba ta pozostawiła po sobie ślad ,w postaci komentarza ;P
To nic nie kosztuje a może uszczęśliwić pewną osobę ... Mnie <3
Jeżeli chodzi o krytykę to jestem na nią jak najbardziej otwarta :)